İşçi Alacaklarında Zorunlu Arabuluculuk Başvurusu

Mersin İşçi Alacaklarında Zorunlu Arabuluculuk Başvurusu
İşçi Alacaklarında Zorunlu Arabuluculuk Başvurusu

İŞ HUKUKUNDA ZORUNLU ARABULUCULUK

Arabuluculuk, özel hukuk uyuşmazlıklarında tarafların dava aşamasında veya dava açılmadan önce bir uzman hakemliğinde gerçekleşen alternatif uyuşmazlık çözüm yöntemidir. Söz konusu bu yöntem İş Mahkemelerinin iş yükünü azaltmak amacıyla 01.01.2018 tarihi itibari ile İş davalarında dava açmadan önce arabuluculuğa başvurma zorunluluğu getirilmiştir.

İş akdi sona eren işçi işçilik alacaklarını almak için dava açmadan önce arabulucuya başvurmak zorundadır. İşçi, Kıdem Tazminatı, İhbar Tazminatı, Yıllık İzin Ücreti, Hafta Tatili Ücreti, UBGT Ücreti, Ücret Alacağı için arabuluculuk başvurusu yapma hakkına sahiptir. Ayrıca İşe İade Davası açılmadan önce de arabulucuya başvuru zorunluluğu vardır. Mersin İşçi Avukatı, Mersin İş Davası Avukatı, Mersin İş Hukuku Avukatı Mersin İşveren Avukatı olarak müvekkillerimize arabuluculuk başvurusu yapmak, işçi tazminatları davası açmak konularında en iyi şekilde avukatlık hizmeti vermekteyiz.

HANGİ İŞ DAVALARINDA ARABULUCULUK ZORUNLUDUR

• İşçi alacakları ve işçi tazminatları

• İşveren alacakları ve işveren tazminatları

• İşe iade davalarında

Arabulucuya başvuru şartı bulunmaktadır. Mersin İşçi Avukatı olarak Arabulucuya Başvuru konusunda en iyi şekilde hizmet vermekteyiz.

ARABULUCULUK ÜCRETLİ MİDİR?

İşten çıkarılan işçilerin tazminatlarını alabilmesi için arabulucuya başvurmaları gerekmektedir. Mersin Arabuluculuk Başvurusu yapmak isteyen işçiler Mersin Arabuluculuk Ücreti ve Mersin Arabulucu Ücretli mi sorularının cevaplarını merak etmektedir. Mersin İş Davası için arabulucu başvurusu ücretsizdir. Ancak arabuluculuk sonunda taraflar arasında anlaşma sağlanırsa aksine anlaşma bulunmadığı takdirde arabuluculuk ücretini her iki taraf eşit olarak öder. Mersin İşçi Avukatı, İşçi Tazminatı Hesaplama konusunda uzman avukattır. İş Tazminatı Nasıl Hesaplanır, İşten Çıktım Ne Kadar Tazminat Alırım, İşçi Alacakları Hesabı, Kıdem Tazminatı Nasıl Hesaplanır gibi soruların cevabını Mersin İş Hukuku Avukatında bulabilirsiniz.

Hakkını alamadan işten çıkarılan işçiler, işçilik tazminatlarını alabilmek için Mersin Arabulucu arama yoluna gitmektedir. Ancak işçinin veya işverenin arabulucu bulma yükümlülüğü yoktur. Arabuluculuk Başvurusu Nasıl Yapılır? Arabuluculuk başvurusu, arabuluculuk formu doldurularak yapılır. Arabuluculuk formu nasıl doldurulur? Sorusunun cevabını İş Davalarında uzman avukattan yardım alarak öğrenebilirsiniz.

MERSİN İŞÇİ AVUKATI

Mersin İşçi Avukatı, Mersin İş Davası Avukatı, Mersin İş Hukuku Avukatı, Mersin İş Tazminatı Avukatı, Mersin İşveren Avukatı, Mersin İşe İade Davası Avukatı olarak işçilik alacaklarının tazmini, işe iade davası konusunda müvekkillerimize en iyi şekilde avukatlık hizmeti vermekteyiz.