Boşanma Avukatı ve Boşanma Davaları

Anasayfa / Makale & Blog /Boşanma Avukatı ve Boşanma Davaları

Mersin Boşanma Avukatı ve Boşanma Davaları
Boşanma Avukatı ve Boşanma Davaları

Mersin İlinde faaliyet gösteren Yıldız & Düzen Hukuk Bürosu olarak müvekkillerimize Aile Hukuku, Boşanma Hukuku, Boşanma Davası Nasıl Açılır, Boşanma Davası Açmak, Anlaşmalı Boşanma Davası, Çekişmeli Boşanma Davası, Nafaka Davası, Velayet Davası, Nafaka Artırım Davası, Nafakanın İptal Edilmesi gibi konularda en iyi şekilde Mersin Boşanma Avukatı ve Mersin Aile Avukatı hizmeti vermektedir.

Mersin Boşanma Davası

Boşanma davalarının, anlaşmalı boşanma davası ve çekişmeli boşanma davası olmak üzere iki çeşidi vardır. Taraflar en hızlı şekilde boşanmak istiyorsa ve şartlar uygunsa Anlaşmalı Boşanma yolu tercih edilmelidir. Anlaşmalı boşanma davalarının şartları için Mersin Boşanma Avukatı olarak Hukuk Büromuz ile iletişime geçebilirsiniz. Çekişmeli boşanma davası, anlaşmalı boşanma davasına göre daha uzun sürer. Çekişmeli boşanma davasında tanıklar da dinlenir. Çekişmeli boşanma davasında şahitlerin kim olacağı önemlidir. Boşanma Davalarında detaylı bilgi almak için Hukuk Büromuz ile iletişime geçebilirsiniz.

Boşanma Davalarında Avukat Zorunlu Mu?

Avukat Tutulmadan Boşanma Davası Olur Mu? Sorusu boşanmak isteyenlerin en çok merak ettiği sorulardandır. Kanunumuza göre Boşanma davalarında tarafların avukat ile temsili zorunlu değildir. Ancak boşanmak isteyen taraflar avukat ile temsil edildiği takdirde hak kaybı yaşamayacaklardır. Boşanma davalarının ferileri niteliğinde olan maddi ve manevi tazminat, velayet, nafaka, mal paylaşımı konuları oldukça detaylı konular olduğundan ve tarafların ekonomik geleceklerini doğrudan etkileyeceğinden dolayı Boşanma konusunda uzman Mersin Boşanma Avukatı ile çalışmakta fayda vardır. Yıldız & Düzen Hukuk Bürosu olarak amacımız Türkiye’nin En İyi Boşanma Avukatları arasına girmektir. Mersin ilinde faaliyet gösteren hukuk büromuzun Aile Hukuku Avukatları, Mersin Anlaşmalı Boşanma Davası, Mersin Çekişmeli Boşanma Davası, Nafaka Davası Avukatı, Velayet Davası Avukatı, Mal Rejimi Avukatı, Mal Paylaşım Dava Avukatı, yabancı mahkemelerden verilen kararların tanıma ve tenfizi, Mersin boşanma avukatları, Boşanma Avukat Ücreti Ne Kadar konularında en iyi mersin boşanma avukatı hizmeti vermektedir.

Mersin Boşanma Avukatı Tavsiye

Mersin’de boşanmak isteyen taraflar boşanma alanında uzman Mersin Boşanma Avukatları ile çalışmak isterler. Biz de Mersin Boşanma Avukatı olarak müvekkillerimize, Mersin Boşanma Avukatları, Mersin Online Boşanma Avukatı Danışma Hizmeti vermekteyiz. Mersin Boşanma Avukatları Telefon Numaraları için Hukuk Büromuz ile iletişime geçebilirsiniz.